trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

1572 0

איך תתאימו את הביטוח דירה לעצמכם

כאשר מדובר על סוגי פוליסות ביטוח חשוב להבין שיש מגוון גדול של אפשרויות וחברות רבות מציעות גם אפשרות של ביטוח דירה במחירים מאוד טובים.

רמי לביא
מאת: רמי לביא כתבת מגזין טראסטי ביטוח

פורסם: 18.02.2021 19:48

ביטוח דירה שלכם מסתיים ואתם צריכים לחדש אותו, 

אם אתם רוצים להבין קצת יותר על ביטוח דירה תוכלו לבצע בדיקה בין סוגי הביטוחים השונים.כאשר מדובר על ביטוח דירה יש מספר אפשרויות שונות, לכן חשוב להבין מה בדיוק אתם מחפשים ולהתאים לכם את הביטוח המתאים.

כאשר רוכשים ביטוח דירה מדובר על ביטוח של המבנה או של התכולה. במקרים מסוימים לקוחות שרוכשים ביטוח דירה מעדיפים לרכוש ביטוח משולב של ביטוח מבנה ותכולה.

ביטוח מבנה במקרה של רכישת ביטוח דירה חשוב מאוד לבדוק לגבי ביטוח מבנה המכסה כל נזק שקשור למבנה של הדירה. במקרה של אסון טבע או שריפה שיכול לגרום לנזק למבנה שלכם אתם צריכים להיות מכוסים, האם הביטוח מכסה נזקי צנרת ונזילות בדירה שלכם.

זו בדיוק הסיבה שלקוחות שרוכשים דירה רוצים לבצע ביטוח מבנה. אם אתם רוצים לבצע השוואת מחירים לביטוח דירה חשוב לבדוק מה בדיוק כוללת ההצעה. במקרים מסוימים כאשר מדובר על ביטוח מבנה אתם יכולים לקבל הצעה זולה יחסית אבל שלא מכסה במקרים מסוימים. אם אתם לא בטוחים לגבי ביטוח מבנה חשוב מאוד לקבל ייעוץ מקצועי כדי להבין מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים את הביטוח מבנה.

במקרה של רכישת ביטוח דירה צריך לבדוק מה בדיוק הכיסוי של ביטוח מבנה ומה המקרים שיש לכם כיסוי של הביטוח. חשוב מאוד להבין כי במידה ואתם מבצעים את הבדיקה של המחירים חשוב לבצע השוואה בצורה הטובה ביותר.

ביטוח תכולה אם רוצים לעשות בנוסף גם ביטוח דירה חלק תוכלו לבדוק לגבי ביטוח תכולה המכסה במקרה של גניבה. במקרה של ביטוח תכולה לפעמים צריך לבדוק מה בדיוק אתם מקבלים שאתם רוכשים את הביטוח כי מדובר על ביטוח שצריך להגדיר בצורה ברורה מה הוא כולל.

במקרה של ביטוח תכולה אתם יכולים להגדיר מה בדיוק אתה רוצים לבטח. אם אתם רוצים לעשות ביטוח תכולה למכשירי חשמל או לכל דבר אחר. כאשר אתם מגדירים את התכולה של הדירה אתם תוכלו לקבל מספר הצעות שונות מחברות ביטוח שונות. המחירים של ביטוח תכולה יהיו שונים לפני ההגדרה של הדברים שאתם רוצים להכניס בתוך הביטוח תכולה לכן חשוב להגדיר בצורה ברורה מה הדברים החשובים ביותר שאתם רוצים להכניס לביטוח תכולה למשל תכשיטים, או דברי ערך אחרים שאתם מחזירים בבית לדוגמא האם ביטוח התכולה שלכם מכסה את הפסנתר היקר שרכשתם.

סוגי פוליסות ביטוח חברות ביטוח שונות מציעות מגוון גדול של סוגי פוליסות ביטוח.

במקרים מסוימים יש חברות שיכולות להתאים את ההצעה של הביטוח בדיוק למה שאתם רוצים. הסיבה לכך שיש חברות רבות בתחום שיתנו לכם את הביטוח שאתם רוצים במחירים נוחים.

איילון living

מציעה אפשרות של ביטוח דירה שיכול להתאים בדיוק למה שאתם מחפשים. יש אפשרות לבצע ביטוח מבנה או ביטוח תכולה. במקרים מסוימים אם תרצו תוכלו לקבל הנחה במחיר אם תרכשו ביטוח משולב של מבנה ותכולה ולכן חשוב לקבל את המידע על סוג הביטוח המתאים לכם.

ביטוח דירה הפניקס

כמו חברות אחרות שמציעות מספר אפשרויות חברות הפניקס מציעה ביטוח דירה במחיר משתלם במיוחד ואפשר לבצע בדיקה של המחירים השונים. גם במקרה של הפניקס יש לכם את האפשרות לבחור אם אתם רוצים לבצע ביטוח מבנה או ביטוח תכולה.

רוב החברות מציעות מגוון גדול של אפשרויות שונות של ביטוח דירה בהתאמה אישית. כאשר מדובר על ביטוח תכולה ממש חשוב לפרט מה הדברים החשובים שאתם רוצים לעשות להם ביטוח.

הסיבה לכך היא שאם אתם רוצים לעשות ביטוח תכולה המחיר יכול להשתנות ולכן חשוב לקבל את המידע החשוב ביותר לפני שמבצעים את הבדיקה.

ביטוח דירה - חשוב לעשות בדיקה בין החברות השונות כדי לקבל את המחיר הטוב ביותר של ביטוח דירה אפשר לבצע השוואה בין מספר חברות ולהבין מה בדיוק המחיר של כל ביטוח. הסיבה לכך שאם תבדקו מספר מקומות תוכלו להבין מה בדיוק הביטוח הטוב ביותר ומה חשוב לכם כדי לקבל את המידע החשוב ביותר.


האם המאמר עזר לך?
0עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.